2011. június 12., vasárnap

Egy kis Budapest

Akkor most egy kicsit a másik otthonomról, Budapestről:
Régen el sem tudtam volna képzelni, hogy itt éljek. Olyan nagynak tűnt és koszosnak...
Aztán megláttam a szép részeit és hamar meg is szerettem.

Az egyik legjobb dolog a Duna-parton sétálni! :)
Imádok a budai oldal nevezetességeiben ill. a hidakban gyönyörködni ! :)
Amikor áthaladunk valamelyik belvárosban lévő hídon, mindig nézelődök, nem lehet megunni a látványt, ami elénk tárul!
Budapest nagyon szép! A sok turista is mind-mind ezt mondja és be kell valljam, én is szeretem! :)
A legszebb napsütésben! :)

A Lánchídon sétáltam át nemrég és kattintgattam a telefonommal párat:


A Lánchíd az első, azaz a legrégebbi és a legismertebb fővárosi híd.
Az én egyik kedvencem is. :) (az Erzsébet híd mellett )

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése