2010. december 23., csütörtök

Karácsonyra várva

Hoztam még egy kis karácsonyi hangulatot! :) Néhány képet az újpesti karácsonyi vásárról.
Már lassan 4. éve lakunk itt, (Pesten 6 éve már) de most először voltunk ebben a vásárban. Nem voltunk sokáig, de kattintgattam párat, tetszett, hangulatos kis adventi vásár a Városháza mellett! :)





Sütöttem 7 rúd bejglit, -de már alig van.. :) bevásároltunk, sőt már bepácolva áll a hűtőben a husi, megtervezve a menü, kitakarítva a lakás és becsomagolva az ajándékok! :) Készen állunk a karácsonyra!!!! :) Nagyon várom!:)

MINDENKINEK KELLEMES, BÉKÉS, BOLDOG ÜNNEPET!
Szép Karácsonyt kívánok a budapesti Vörösmarty téri karácsonyi vásárról készült képpel- ahova most nem mentünk el, csak tervben volt.. , sebaj majd legközelebb..!-
Ez a vásár idén is az egyik legszebb európai karácsonyi vásár közé tartozik!


Az infót és a képet itt találtam:
http://www.bien.hu/aktualis,karacsony,a-6-legszebb-europai-karacsonyi-vasar,111834

És fogadjátok szeretettel kedvenc karácsonyi versemet:

Juhász Gyula: Karácsony felé

Szép Tündérország támad föl szívemben

Ilyenkor decemberben.
A szeretetnek csillagára nézek,
Megszáll egy titkos, gyönyörű igézet,
Ilyenkor decemberben.

…Bizalmas szívvel járom a világot,
S amit az élet vágott,
Beheggesztem a sebet a szívemben,
És hiszek újra égi szeretetben,
Ilyenkor decemberben.

…És valahol csak kétkedő beszédet
Hallok, szomorún nézek,
A kis Jézuska itt van a közelben,
Legyünk hát jobbak, s higgyünk rendületlen,
S ne csak így decemberben.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése